№ з/п
|
Назва матеріалів
|
Хто представляє
|
Для перегляду
|
1
|
Досвід роботи з теми: «Використання проблемно-пошукових методів при
викладанні хімії»
|
Лазарєва Т.П., учитель хімії, «спеціаліст вищої
категорії», «старший учитель»
|
|
2
|
Досвід роботи з теми: «Формування комунікативних компетентностей учнів за
допомогою технології розвитку критичного мислення»
|
Яковенко Л. І.,
учитель української мови та літератури,
«спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»
|
|
3
|
Досвід роботи з теми: «Формування громадянської
компетентності учнів в сучасних умовах розвитку освітнього середовища в
гімназії»
|
Топчій Л.А.,
ЗД з ВР, «спеціаліст вищої категорії», «старший
учитель»
|
|
4
|
Досвід роботи з теми: «Використання комп’ютерних
тестових методик під час вивчення та закріплення нового матеріалу на уроках
математики»
|
Кузьменко Г.В., учитель початкових класів,
«спеціаліст вищої категорії»
|
|
5
|
Досвід роботи з теми: «Відображення сюжету
творів світової літератури у прикладах класичного мистецтва»
|
Сєрік Н.І., учитель російської мови та світової
літератури, «спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»
|
|
6
|
Досвід роботи з теми: «Розвиток високоморальних якостей учнів
засобами арт-терапії на уроках етики в 5-6-х класах»
|
Єгембердінова О.О., учитель історії,
«спеціаліст першої категорії», «старший учитель»
|
|
7
|
Досвід роботи з теми: «Використання проектної
методики для навчання іншомовному спілкуванню на уроках англійської мови»
|
Василенко О.П., учитель англійської мови,
«спеціаліст першої категорії»
|
|
8
|
Методичний порадник "Компетентнісний підхід
до
навчання учнів на уроках математики"
|
ШМО вчителів математики. фізики та інформатики
|
|
9
|
Методичний
порадник за результатами роботи над методичною темою ЕБГ «Гармонія»
|
ШМО
вчителів математики. фізики та інформатики
|
|
10
|
Пам’ятка
«Організація
роботи педагогічного колективу
щодо
забезпечення системного підходу до реалізації
науково-методичної
проблеми школи»
|
НМР
|
|
11
|
Алгоритм
компетентнісного уроку
|
Педагогічна
рада
|
|
12
|
Методичний
порадник "Модель компетентнісно орієнтованого уроку"
|
ШМО
вчителів української мови та літератури
|
|
13
|
Методичний
порадник "Модель компетентнісно спрямованого процесу"
|
ШМО
вчителів природидничого циклу
|
|
14
|
Методичний
порадник "Компетентнісний підхід на уроках історії"
|
ШМО
вчителів історії та естетичного циклу
|
|
15
|
Методичний
порадник "Шляхи формування позитивної мотивації"
|
ШМО вчителів початкових класів
|
|
16
|
Модель педагога
гімназії
|
ШМО вчителів російської мови та світової літератури
|
|
17
|
Особливості
проведення практичних занять на уроках історії в 5 класі
|
Єгембердінова
О.О., учитель історії
|
|
18
|
Узагальнені
матеріали роботи над проектом
|
Єгембердінова
О.О., учитель історії
|
|
19
|
Формування
ціннісного ставлення учнів до навчання.
|
Пахоменко В.А.,
учитель початкових класів
|
|
20
|
Реалізація
компетентнісного підходу на уроках української мови.
|
Пахоменко В.А., учитель початкових класів
|
|
21
|
Буклет "Формування та підтримка
навчальної мотивації учнів".
|
Психологічна
служба
|
|
22
|
Рекомендації
для батьків щодо підвищення мотивації до навчання в учнів.
|
Психологічна
служба
|
|
23
|
Рекомендації для вчителів щодо формування мотивації до
навчання.
|
Психологічна
служба
|
|
24
|
Рекомендація
для педагогів щодо формування мотивів навчальної діяльності школярів.
|
Психологічна
служба
|
|
25
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар